Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 marca 2013

Prolog.

Londyn.Mimo deszczowej pogody kocham to miasto.Tu mam przyjaciół i rodzine.Znaczy się mamy. Ja i moja najlepsza przyjaciółka Katie. Jesteśmy nierozłączne.Wszystko robimy razem dosłownie. Razem się nawet przeprowadziłyśmy do Edynburgu . Nienawidzę tego miasta.To tu nasza sielanka zmieniła się w piekło.To właśnie w jednej z tych 'prestiżowych' szkół średnich w Edynburgu zaczęłyśmy być poniżane i bite.To tutaj wszyscy nas nienawidzili. Nawet nie wiemy dlaczego.Gdybyśmy mogły już dawno siedziałybyśmy w samolocie do Londynu.Ale nie możemy. Dopiero za 2 lata. 2 lata w tej męczarni....
Nazywam się Claire i mam 16 lat.
Jestem dosyć niska..bo niecałe 168 cm wzrostu.Włosy moje są do pasa i kruczoczarne. Wiele osób mówi o mnie 'ładna' więc na pewno i miła , prawda . ? Nie...pozory mylą . Ufam tylko jednej osobie -Katherine.

Jestem Katherine ,ale wole jak mówią do mnie Katie. Mam 17 lat .Wzrostu mam 177 cm .Jestem jednak dosyć drobną i wrażliwą osobą.Kocham swoje włosy. A szczególnie ich rudy kolor , mimo , że ten kolor powstał w wyniku farbowania mojej czupryny .Nienawidzę kłamstwa, bo i po co je lubić ?

Claire i Katie mają jedną wspólną cechę - dają Ci jedną szanse , więc nie spieprz tego...

3 komentarze:

  1. Powiem Ci, że zaciekawił mnie ten prolog... Dziewczyny, które były poniżane i nawet bite... Dość kontrowersyjny temat. Ja chyba bym się do tego stopnia nie posunęła, ale jestem bardzo ciekawa co wyniknie w rozdziale pierwszym. Tak więc życzę weny i pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również kocham Londyn, a Szkocję lubie tylko ze względu na akcent. Fabuła że tak powiem
    mnie podnieciła ale nie rozumiałam troche przejścia z perspektywy Clarie do perspektywy Katie i z nagle wejścia osoby trzeciej opowiadającej historię

    Równieź zapraszam na mojego bloga:
    adventureshunters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń